tävliiiiiiiiiing



hej och förlåt för dålig uppdatering (igen) :( försöker ändra mig och så. men odm senaste dagarna har jag inte haft så mkt att skriva om, om jag ska vara ärlig.. men det blir nog bättre när skolan börjar igen, för då händer det en massa på dagarna :)

förresten så äre en tävling på dostaneys blogg :) man kan vinna en ny sony ericsson k550i! värd  2099 kr. tävlingen är  tills den 30 mars, kl 18.00

ååh jag vill verkligen vinna den där mobilen .. fast när jag läser de andras motiveringar så VET jag att jag inte kommer vinna.. men man kan ju alltid försöka iaf .. :)

Kommentarer
Postat av: LISA

Hoppas du haft en trevlig lördag, kika gärna in på min blogg. KRAM! :)

2008-03-30 @ 00:17:36
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0