So



har SO lektion nu, fick reda på resultaten av redovisningen igår. min grupp fick jättebra resultat. läraren sa att om vi gick i åttan så skulle vi få över G typ Vg. jag är jättenöjd :)

efter den här lektionen har vi tyska ( I HATE) asså det är det tråkigaste ämnet i skolan ärligt, det finns inget värre än språk menmen.. det är ju typ påsk snart så vi ritar typ bilder där nu :P så tiden går lite snabbare iaf.

sen har jag SV prov :(: ( :( jag e jätte nervös, ska hoppa av lunchrasten för att träna på Sv, förö att jag måste verkligen få bra poäng. ska bli frisör juuh så man måste ha as mkt poäng och då är det ju bra att man redan börjar plugga mkt så att man kan allt i åttan!

men nu har jag inte så mkt mer att skriva, skriver mer sen!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0