Fredag


God morgon!

jag vaknade för typ 3 timmar sen, PÅ ett lov,inte kul alls. men jag somnade typ vid nio igår så det förklarar ju saken :P. men jag var iaf jättetrött, var på bräntis och åkte skrana och jag säger bara hahahah det var så jävla kul seriöst! jag åkte med as många roliga personer och vi började tävla om vem som åkte ner snabbast haha. hassan åkte in i nåra småbarn och jag steff och besma åkte också in i några, haha då fick våra lärare damp på oss föratt viåkte in i dom, haha äre vårt fel att de var i mitten av backen och höll på att snacka?! nää juste. men iaf hela bräntisdagen kan ni läsa här på http://fjunisen.blogg.se/1206034807_brntberget_nr_2.html#comment

sen så for jag,h,b,b,d,s,j till bräntis skolan och var där i ett tag men en lärare körde ut oss så vi fick inte va där längre haha, men vi for iaf till bibblan som satt i hop med skolan ochvar där i typ en timme, och jaa vi bara chillade där ett tag tills bussen kom. Sen så for jag b,b,j till å-hem hem till b och där var jag i några timmar sen for jag hem och somna efter ett tag.

Tack för en bra dag alla <3<3

juste jag skulle ju visa dagens outfit för några dagar sen, men  jagglömmer hela tiden att fota (A) men jag göra sen iaf.

xx all

Kommentarer
Postat av: roda

jaså vad kulit=)

2008-03-21 @ 15:47:37
URL: http://dreambutreal.blogg.se
Postat av: alloh

det var as skojjjjj :)

2008-03-21 @ 22:49:43
URL: http://aaalll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0